@lagendanovel hd profile photos

LagendaNovel (Juliana)

@lagendanovel

Agent: 📚Novel / Buku. Open for Kombo @ Borong terkini Swap min 10K / Paid Review Termurah FB: Juliana Lagenda Novel Order whatsapp 👇

http://www.wasap.my/60174108572/Buku

Following
Followers
Posts
play_circle_filled 😢😭😘😘😘 Kita Sayang MAK 👩
Hingga ke Syurga 💗❤
..
#SayangMakAyah
#SelagiAdaHayat .
#Repost @khaibahar94
• • • • •
❤️❤️🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
#Repost @ebitlew
・・・
Kerja ini tiada gaji,kerja ini paling berat tapi ia kerja paling mulia dalam dunia. Ia nikmat dan amanah dari Allah. Hargailah ibuayah. Ucapkanlah sayang pada mereka. Jika kita dah jadi ibuayah berilah kasih sayang dan masa sayang bimbing anak-anak kita. Saya dekat sabah ini, rindu bidadari saya. Maafkan abang duhai bidadariku.  Kasihan dia penatnya 24 jam urus rumahtangga dan anak-anak. Tak dapat berehat sangat. Ya Allah. Begitulah semua isteri dan ibu di dunia. Manusia wanita selalu disebut lemah tapi cinta telah membuat mereka lebih kuat dari sesiapa pun dalam dunia. Tenaga dan sumber kekuatan no 1 ialah cinta. Cinta Allah yang anugerahkan. Belajarlah dari wanita dalam hidup kita -ebitlew
.
.
#RepostBerantai #KhaiBahar 
#keluargasunnah #sabtuIni #jomDaftar #jemputdatang #SayangMak #kasihibusepanjangmasa #www.keluargasunnah.com.

😢😭😘😘😘 Kita Sayang MAK 👩 Hingga ke Syurga 💗❤ .. #SayangMakAyah #SelagiAdaHayat . #Repost @khaibahar 94 • • • • • ❤️❤️🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻 #Repost @ebitlew ・・・ Kerja ini tiada gaji,kerja ini paling berat tapi ia kerja paling mulia dalam dunia. Ia nikmat dan amanah dari Allah. Hargailah ibuayah. Ucapkanlah sayang pada mereka. Jika kita dah jadi ibuayah berilah kasih sayang dan masa sayang bimbing anak-anak kita. Saya dekat sabah ini, rindu bidadari saya. Maafkan abang duhai bidadariku. Kasihan dia penatnya 24 jam urus rumahtangga dan anak-anak. Tak dapat berehat sangat. Ya Allah. Begitulah semua isteri dan ibu di dunia. Manusia wanita selalu disebut lemah tapi cinta telah membuat mereka lebih kuat dari sesiapa pun dalam dunia. Tenaga dan sumber kekuatan no 1 ialah cinta. Cinta Allah yang anugerahkan. Belajarlah dari wanita dalam hidup kita -ebitlew . . #RepostBerantai #KhaiBahar #keluargasunnah #sabtuIni #jomDaftar #jemputdatang #SayangMak #kasihibusepanjangmasa #www .keluargasunnah.com ...

ANAASA PBAKL 2019 🍁🍁🍁🍁🍁🍁
Kombo FREE Postage sehingga 31 mac
Jom rebut peluang memiliki..
.
❤ LELAKI ANTAGONIS - #AdnilZaff
❤ BUKAN SALAH PILIHAN - #DillaAhmad
❤ FOTO CINTA - #AzimahLily ❤ DARLING DELIA - #CiciAida
__
Pre order whatsapp: 0174108572 atau klik di bio @lagendanovel
__
.
#LimitedEdition #NovelOnline #AnaasaPublication #AnaasaPBAKL2019 #LelakiAntagonis #FotoCinta #BukanSalahPilihan #DarlingDelia #NovelMurah #pbakl2019 #MalaysiaMembaca #encikimamekspres #AsalkanDiaBahagia.

ANAASA PBAKL 2019 🍁🍁🍁🍁🍁🍁 Kombo FREE Postage sehingga 31 mac Jom rebut peluang memiliki.. . ❤ LELAKI ANTAGONIS - #AdnilZaff ❤ BUKAN SALAH PILIHAN - #DillaAhmad ❤ FOTO CINTA - #AzimahLily ❤ DARLING DELIA - #CiciAida __ Pre order whatsapp: 0174108572 atau klik di bio @lagendanovel __ . #LimitedEdition #NovelOnline #AnaasaPublication #AnaasaPBAKL2019 #LelakiAntagonis #FotoCinta #BukanSalahPilihan #DarlingDelia #NovelMurah #pbakl2019 #MalaysiaMembaca #encikimamekspres #AsalkanDiaBahagia ...

ANAASA PBAKL 2019 🍁🍁🍁🍁🍁🍁
Kombo FREE Postage sehingga 31 mac
Jom rebut peluang memiliki..
.
❤ LELAKI ANTAGONIS - #AdnilZaff
❤ BUKAN SALAH PILIHAN - #DillaAhmad
❤ FOTO CINTA - #AzimahLily ❤ DARLING DELIA - #CiciAida
__
Pre order whatsapp: 0174108572 atau klik di bio @lagendanovel
__
.
#LimitedEdition #NovelOnline #AnaasaPublication #AnaasaPBAKL2019 #LelakiAntagonis #FotoCinta #BukanSalahPilihan #DarlingDelia #NovelMurah #pbakl2019 #bbb2019.

ANAASA PBAKL 2019 🍁🍁🍁🍁🍁🍁 Kombo FREE Postage sehingga 31 mac Jom rebut peluang memiliki.. . ❤ LELAKI ANTAGONIS - #AdnilZaff ❤ BUKAN SALAH PILIHAN - #DillaAhmad ❤ FOTO CINTA - #AzimahLily ❤ DARLING DELIA - #CiciAida __ Pre order whatsapp: 0174108572 atau klik di bio @lagendanovel __ . #LimitedEdition #NovelOnline #AnaasaPublication #AnaasaPBAKL2019 #LelakiAntagonis #FotoCinta #BukanSalahPilihan #DarlingDelia #NovelMurah #pbakl2019 #bbb2019 ...

JANDA ITU MILIK AKU - #ArsyaAisya
pre order ws: 0174108572
__
BLURB: “Tk payahlh buat muka malu-malu kucing,aku tk tringin pn nk dkt dgn kau. Geli!” -Muslim
“Setelh akad trlafaz ats sy,maka suka @ tdk,sy sudh mnjdi hak Encik Muslim” -Mariam
Diangkat mnjdi isteri dlm usia trsgt muda bukanlh ssuatu yg mudah bgi Mariam.Lgi² mnjdi isteri kpda seorg Muslim.Ksabarnnya sering diuji.Nmun utk brpaling bukanlh Mariam.Dlm diasak kbencian oleh suami sndiri,dia teguh brdiri sbgai seorg isteri krana sudah mnjdi tnggungjwb dia berada di sisi suami.Saat pngorbannnya mula mmbuahkn hasil,rumah tngga mreka diuji.Krana sbuah fitnah,mngubah smuanya.Dirinya diprsalahkn & status ‘janda’ mnjdi galang ganti.Kcewa dgn tkdir,dia mmbwa diri jauh dripda yg mngenalinya.
7 thun brlalu,Mariam ditemukn dgn Dzulfahmi,lelaki yg mrupakn sahabat skmpung sejak kecil. Apakh tkdir ini kejam?Dipertemukn dgn lelaki itu dia tdk kisah,tetapi tnpa mreka sedar ia bakal mrubah kehidupn mreka. “Kau tak prcayakn aku? Kau bkn isteri org,kn?” - Dzulfahmi
“Tak,Dzul.Aku bkn milik sesiapa.Aku janda, Dzul. J-A-N-D-A!” - Mariam
“Buat apa aku nk cari anak dara lain kalau dpn aku ni pn msih anak dara?” –Dzulfahmi
Prtemuan yg singkat mnyingkap sjarah lama brjaya mmujuk hti Mariam kmbali ke tmpt asal.Dek asakan rindu yg mnebal & rsa brsalah trhadap kluarga di kmpung,dia rela.
“Be my journey.” - Dzulfahmi
Dzulfahmi mlamar & Mariam trima.Saat smuanya kmbali sprti asal,Muslim pula mnagih ksih Mariam kmbali,sedangkn hti Mariam msih trparut luka lama.Mariam keliru shingga akhirnya Dzulfahmi mnjauh.Apakh dia hrus mulakn crita baharu & tinggalkn sjarah lama yg menyakitkn?Adakh bhagia yg sudah lma prgi mnjengah hidupnya smula?Cinta bkn utk mnyakiti.Cinta mmbahagiakn wlau hti trsakiti!
.
#JandaItuMilikAku #Lovenovel #LoveNovelPublication #KakiNovel.

JANDA ITU MILIK AKU - #ArsyaAisya pre order ws: 0174108572 __ BLURB: “Tk payahlh buat muka malu-malu kucing,aku tk tringin pn nk dkt dgn kau. Geli!” -Muslim “Setelh akad trlafaz ats sy,maka suka @ tdk,sy sudh mnjdi hak Encik Muslim” -Mariam Diangkat mnjdi isteri dlm usia trsgt muda bukanlh ssuatu yg mudah bgi Mariam.Lgi² mnjdi isteri kpda seorg Muslim.Ksabarnnya sering diuji.Nmun utk brpaling bukanlh Mariam.Dlm diasak kbencian oleh suami sndiri,dia teguh brdiri sbgai seorg isteri krana sudah mnjdi tnggungjwb dia berada di sisi suami.Saat pngorbannnya mula mmbuahkn hasil,rumah tngga mreka diuji.Krana sbuah fitnah,mngubah smuanya.Dirinya diprsalahkn & status ‘janda’ mnjdi galang ganti.Kcewa dgn tkdir,dia mmbwa diri jauh dripda yg mngenalinya. 7 thun brlalu,Mariam ditemukn dgn Dzulfahmi,lelaki yg mrupakn sahabat skmpung sejak kecil. Apakh tkdir ini kejam?Dipertemukn dgn lelaki itu dia tdk kisah,tetapi tnpa mreka sedar ia bakal mrubah kehidupn mreka. “Kau tak prcayakn aku? Kau bkn isteri org,kn?” - Dzulfahmi “Tak,Dzul.Aku bkn milik sesiapa.Aku janda, Dzul. J-A-N-D-A!” - Mariam “Buat apa aku nk cari anak dara lain kalau dpn aku ni pn msih anak dara?” –Dzulfahmi Prtemuan yg singkat mnyingkap sjarah lama brjaya mmujuk hti Mariam kmbali ke tmpt asal.Dek asakan rindu yg mnebal & rsa brsalah trhadap kluarga di kmpung,dia rela. “Be my journey.” - Dzulfahmi Dzulfahmi mlamar & Mariam trima.Saat smuanya kmbali sprti asal,Muslim pula mnagih ksih Mariam kmbali,sedangkn hti Mariam msih trparut luka lama.Mariam keliru shingga akhirnya Dzulfahmi mnjauh.Apakh dia hrus mulakn crita baharu & tinggalkn sjarah lama yg menyakitkn?Adakh bhagia yg sudah lma prgi mnjengah hidupnya smula?Cinta bkn utk mnyakiti.Cinta mmbahagiakn wlau hti trsakiti! . #JandaItuMilikAku #Lovenovel #LoveNovelPublication #KakiNovel ...

KERANA AKU MEMILIHMU - #WardinaAisyah
pre order ws: 0174108572
_
BLURB:
Hubungn Johan dan Ayana brgolak saat org ktiga hadir dlm rumah tngga mereka.Ayana tdk rela hidup brmadu.Nmun Johan,tetap dgn pndiriannya utk berpoligami.
“Fakta mengatakn bhawa org lelaki mula gatal bila umur dh masuk 40 thun.” - Zayn.
“Tapi Johan blum 40 thun dh gatal nk khwin lagi!” - Ayana.Hnya Zayn teman yg dia ada.Pda Zayn dia mengadu cerita,shingga mnimbulkn rsa cemburu di hti Johan.
“Abg tk nk syg jmpa Zayn lagi!” -Johan.
“Klau pn Aya keluar dgn Zayn,kami jmpa sbgai kwn.Tak lbih dripda itu.Bkn mcm abg dgn Marsha.Sibuk berkasih sayang!” - Ayana.
Marsha kian mndesak, mahu Johan sgera mnikahinya.Dia rela mnjdi isteri kdua.Asalkn dpt shidup smati brsama lelaki yg dicintai.
“I nk beritahu you yg I dgn Johan dh pilih tarikh ssuai utk majlis prnikahn kami tk lama lgi.So, I hope you tkkn gnggu mjlis tu nnti.I tk suka pngacau dtg rosakkn majlis I.” - Marsha
“Excuse me? I pengacau?Ke...you yg kacau husband I? Jgn lupa Cik Marsha,klau you tk dtg gnggu rumh tangga kami,smua ni takkn trjadi.And now... you tuduh I pengacau? Gila apa?” - Ayana
“Yes, right. I’m crazy. I gilakn Johan...dan minta kbenarn you utk izinkn Johan brkhwin dn I. I sedia jdi madu you.” - Marsha
“You nk minta izin I? Klau I tak izinkn...mcm mna?” -Ayana
Johan trtekan.Isteri atau kekasih?Dia syg kdua-duanya.Mungkin org kata dia tamak.Tpi apabila hti sudh cinta,mmg boleh gila dibuatnya.
“Lpskn Aya atau tinggalkn dia!” –Ayana.
Dan saat Ayana mula mmilih,dia mahu Johan juga mmbuat pilihn.Siapakh pilihn Johan?Dan saat Johan tlh yakin dgn pilihannya,apakh pula dugaan yg bakal mndatang?
.
#KeranaAkuMemilihmu #Lovenovel #PBAKL2019 #leftenanzana #tv3Malaysia #NovelOnline.

KERANA AKU MEMILIHMU - #WardinaAisyah pre order ws: 0174108572 _ BLURB: Hubungn Johan dan Ayana brgolak saat org ktiga hadir dlm rumah tngga mereka.Ayana tdk rela hidup brmadu.Nmun Johan,tetap dgn pndiriannya utk berpoligami. “Fakta mengatakn bhawa org lelaki mula gatal bila umur dh masuk 40 thun.” - Zayn. “Tapi Johan blum 40 thun dh gatal nk khwin lagi!” - Ayana.Hnya Zayn teman yg dia ada.Pda Zayn dia mengadu cerita,shingga mnimbulkn rsa cemburu di hti Johan. “Abg tk nk syg jmpa Zayn lagi!” -Johan. “Klau pn Aya keluar dgn Zayn,kami jmpa sbgai kwn.Tak lbih dripda itu.Bkn mcm abg dgn Marsha.Sibuk berkasih sayang!” - Ayana. Marsha kian mndesak, mahu Johan sgera mnikahinya.Dia rela mnjdi isteri kdua.Asalkn dpt shidup smati brsama lelaki yg dicintai. “I nk beritahu you yg I dgn Johan dh pilih tarikh ssuai utk majlis prnikahn kami tk lama lgi.So, I hope you tkkn gnggu mjlis tu nnti.I tk suka pngacau dtg rosakkn majlis I.” - Marsha “Excuse me? I pengacau?Ke...you yg kacau husband I? Jgn lupa Cik Marsha,klau you tk dtg gnggu rumh tangga kami,smua ni takkn trjadi.And now... you tuduh I pengacau? Gila apa?” - Ayana “Yes, right. I’m crazy. I gilakn Johan...dan minta kbenarn you utk izinkn Johan brkhwin dn I. I sedia jdi madu you.” - Marsha “You nk minta izin I? Klau I tak izinkn...mcm mna?” -Ayana Johan trtekan.Isteri atau kekasih?Dia syg kdua-duanya.Mungkin org kata dia tamak.Tpi apabila hti sudh cinta,mmg boleh gila dibuatnya. “Lpskn Aya atau tinggalkn dia!” –Ayana. Dan saat Ayana mula mmilih,dia mahu Johan juga mmbuat pilihn.Siapakh pilihn Johan?Dan saat Johan tlh yakin dgn pilihannya,apakh pula dugaan yg bakal mndatang? . #KeranaAkuMemilihmu #Lovenovel #PBAKL2019 #leftenanzana #tv3Malaysia #NovelOnline ...

AKU BUKAN PENGGODA - #ShimaAwang
Pre order ws: 0174108572
__
BLURB:
Dek ketamakn duniawi, satu kmalangn yg dirncang meragut bbrapa nyawa tdk brdosa.Dek cemburu & dengki sbuah kprcayaan dikhianati.Krana dendam yg trsimpan lamanya, Puan Aminah tlh mrncang dgn teliti utk mrmpas kmbali hak anak,cucu dan insan yg tdk brdosa. “Pastikn thun dpn juga syarikat tu jtuh ke tangan kita.Tengku Yahya & Nik Rashid hrus trima balasn ats stiap prbuatan mreka!” -Puan Aminah
Baizura...gadis brdikari, cntik & sifatnya yg sgt ramah mngundang fitnah dripda plbagai pihak.Dia pnya aura trsndiri.Dituduh penggoda & gadis yg tdk brmaruah krana hbungn msra di antara dia,Aizat dan Zamri.Nmun,krana tnggungjwb & patuh dgn arahn neneknya,dihadap sgala tohmahan & snggup mengetepikn cinta sejatinya.
“Tk apa.Lgipn rugilh Uya,tk boleh kumpul pahala free.” - Baizura 
Aizat…demi cinta,kasih & dendamnya,dia snggup mngambil alih beban yg trgalas di pundak gadis ksayangnnya. “Sy sgt cintakn Uya.Biar sy ambil alih tnggungjwb tu.” -Aizat
Sgalanya trpksa dikorbankn demi mnjayakn rancangn yg diatur Puan Aminah.Sbuah rhsia indah trpaksa disimpan dripda pngetahuan org skeliling.Nik Rizal..lelaki kacukan Arab yg snantiasa brhidung tinggi & perasan bagus.Menabur fitnah trhadap Baizura krana tdk mmbls cintanya.Nmun di sbalik fitnah itu,dia tdk tahu kebenarn hubungnnya dgn Baizura. 
Apakah hubungn sbenar antara Baizura dgn Nik Rizal?Bisakh sgala rancangn yg diatur Puan Aminah brjaya dilaksanakn?Brapa bykkh pngorbann yg trpaksa dikorbankn demi mnjayakn rancangn itu? Adakah di pnghujungnya pngorbann Baizura & Aizat brbaloi?
.
.
#AkuBukanPenggoda #Lovenovel #AsalkanDiaBahagia #encikimamekspres #KakiNovel #PBAKL2019.

AKU BUKAN PENGGODA - #ShimaAwang Pre order ws: 0174108572 __ BLURB: Dek ketamakn duniawi, satu kmalangn yg dirncang meragut bbrapa nyawa tdk brdosa.Dek cemburu & dengki sbuah kprcayaan dikhianati.Krana dendam yg trsimpan lamanya, Puan Aminah tlh mrncang dgn teliti utk mrmpas kmbali hak anak,cucu dan insan yg tdk brdosa. “Pastikn thun dpn juga syarikat tu jtuh ke tangan kita.Tengku Yahya & Nik Rashid hrus trima balasn ats stiap prbuatan mreka!” -Puan Aminah Baizura...gadis brdikari, cntik & sifatnya yg sgt ramah mngundang fitnah dripda plbagai pihak.Dia pnya aura trsndiri.Dituduh penggoda & gadis yg tdk brmaruah krana hbungn msra di antara dia,Aizat dan Zamri.Nmun,krana tnggungjwb & patuh dgn arahn neneknya,dihadap sgala tohmahan & snggup mengetepikn cinta sejatinya. “Tk apa.Lgipn rugilh Uya,tk boleh kumpul pahala free.” - Baizura Aizat…demi cinta,kasih & dendamnya,dia snggup mngambil alih beban yg trgalas di pundak gadis ksayangnnya. “Sy sgt cintakn Uya.Biar sy ambil alih tnggungjwb tu.” -Aizat Sgalanya trpksa dikorbankn demi mnjayakn rancangn yg diatur Puan Aminah.Sbuah rhsia indah trpaksa disimpan dripda pngetahuan org skeliling.Nik Rizal..lelaki kacukan Arab yg snantiasa brhidung tinggi & perasan bagus.Menabur fitnah trhadap Baizura krana tdk mmbls cintanya.Nmun di sbalik fitnah itu,dia tdk tahu kebenarn hubungnnya dgn Baizura. Apakah hubungn sbenar antara Baizura dgn Nik Rizal?Bisakh sgala rancangn yg diatur Puan Aminah brjaya dilaksanakn?Brapa bykkh pngorbann yg trpaksa dikorbankn demi mnjayakn rancangn itu? Adakah di pnghujungnya pngorbann Baizura & Aizat brbaloi? . . #AkuBukanPenggoda #Lovenovel #AsalkanDiaBahagia #encikimamekspres #KakiNovel #PBAKL2019 ...

LELAKI TERAKHIR UNTUKKU - #CikFaraHaniey
pre order ws: 0174108572
Sempena #PBAKL2019
__
BLURB:
Tia Zahara..kegagaln prkhwinannya mmbuatkn dia mmbwa diri.5 tahun brlalu & dia selesa dgn khidupn baharunya.Nmun sgalanya musnah apabila muncul seorg lelaki yg tlh mmbuatkn hidupnya huru-hara. 
Erfan Rayyan...dia muncul dgn status duda kmatian isteri.Kacak dan pnuh pesona.Tpi syg, kdinginan yg ditonjolknnya mnyebabkn dirinya ksepian.Nmun sgalanya brubah stelah dia diprtemukn dgn Tia. Trdesak utk kpentingn diri,gdis itu dilamar.
“Mcm mana dgn lamarn I? Dah fikir?” - Erfan 
Tia trkejut.Mahu shaja dia tolak.Tpi dek satu alasan,akhirnya mngikat dia mnjdi isteri Erfan. “... mama tkkn tinggalkn Fateh, kan?” -Fateh
Fateh Iqram...itu alasn Tia & Erfan trjebak dlm ikatn prkhwinn.Erfan itu duda & Tia pula janda,bolehkh mereka beriringn apabila masing² sudah pnya pngalamn dlm rumah tngga?
“Tia hnya layak utk Fateh. Bkn abg.Utk abg,Tia cuma seorg ibu kpda Fateh.” - Erfan 
Dek knyataan itu,Tia nekad meraih cinta si suami.Brsabar.Akhirnya hati Erfan dimiliki.Lantas, mmbuatkn kbahagiaan hadir dlm hdup mreka brdua.Tpi siapa sngka, kbahagiaan yg mreka kecapi cuma sketika.Tia nanar dlm rsa cinta buat Erfan.
“Talk to me abg! Siapa sy dlm hidup abg?Siapa Har dlm hti abg?” - Tia “Stop it, Tia! Abg takkn jwb soaln Tia. Dan brhenti prsoalkn siapa Tia dan Har dlm hidup abg.” - Erfan 
Satu kbenarn trbongkar dan rsa bhagia Tia srta-merta lebur.Erfan ditinggalkn tnpa kata.Bella yg hadir mnjdi nasi tambah smakin mmbebankn bahunya.Jdi,mmpukh Tia mnjdi seorg isteri yg pnyabar?Dan kbenarn apakh yg mndorong Tia trlupa hakikat dirinya seorg isteri?Benarkh ksabarn yg ditanam ini bakal mmbuahkn hasil?Dan adakh Erfan Rayyan itu lelaki terakhir yg dijadikn utk seorg Tia Zahara?
.
.
#LelakiTerakhirUntukku #Lovenovel #novelonline.

LELAKI TERAKHIR UNTUKKU - #CikFaraHaniey pre order ws: 0174108572 Sempena #PBAKL2019 __ BLURB: Tia Zahara..kegagaln prkhwinannya mmbuatkn dia mmbwa diri.5 tahun brlalu & dia selesa dgn khidupn baharunya.Nmun sgalanya musnah apabila muncul seorg lelaki yg tlh mmbuatkn hidupnya huru-hara. Erfan Rayyan...dia muncul dgn status duda kmatian isteri.Kacak dan pnuh pesona.Tpi syg, kdinginan yg ditonjolknnya mnyebabkn dirinya ksepian.Nmun sgalanya brubah stelah dia diprtemukn dgn Tia. Trdesak utk kpentingn diri,gdis itu dilamar. “Mcm mana dgn lamarn I? Dah fikir?” - Erfan Tia trkejut.Mahu shaja dia tolak.Tpi dek satu alasan,akhirnya mngikat dia mnjdi isteri Erfan. “... mama tkkn tinggalkn Fateh, kan?” -Fateh Fateh Iqram...itu alasn Tia & Erfan trjebak dlm ikatn prkhwinn.Erfan itu duda & Tia pula janda,bolehkh mereka beriringn apabila masing² sudah pnya pngalamn dlm rumah tngga? “Tia hnya layak utk Fateh. Bkn abg.Utk abg,Tia cuma seorg ibu kpda Fateh.” - Erfan Dek knyataan itu,Tia nekad meraih cinta si suami.Brsabar.Akhirnya hati Erfan dimiliki.Lantas, mmbuatkn kbahagiaan hadir dlm hdup mreka brdua.Tpi siapa sngka, kbahagiaan yg mreka kecapi cuma sketika.Tia nanar dlm rsa cinta buat Erfan. “Talk to me abg! Siapa sy dlm hidup abg?Siapa Har dlm hti abg?” - Tia “Stop it, Tia! Abg takkn jwb soaln Tia. Dan brhenti prsoalkn siapa Tia dan Har dlm hidup abg.” - Erfan Satu kbenarn trbongkar dan rsa bhagia Tia srta-merta lebur.Erfan ditinggalkn tnpa kata.Bella yg hadir mnjdi nasi tambah smakin mmbebankn bahunya.Jdi,mmpukh Tia mnjdi seorg isteri yg pnyabar?Dan kbenarn apakh yg mndorong Tia trlupa hakikat dirinya seorg isteri?Benarkh ksabarn yg ditanam ini bakal mmbuahkn hasil?Dan adakh Erfan Rayyan itu lelaki terakhir yg dijadikn utk seorg Tia Zahara? . . #LelakiTerakhirUntukku #Lovenovel #novelonline ...

PABILA KAU HADIR - #IzzJaja
pre order ws: 0174108572
Sempena #PBAKL2019
__
BLURB:
Tidak mudah melukis pelangi di langit yg trtinggi.Begitulh hidup seorg Izzah Ferhad. Ramai org mnyangka senyumnnya mnggambarkn kbahagiaan.Nmun,hidupnya tdk smudah nama yg dimiliki.Ada duka yg trpahat di hati.Trkadang dia hnya ingin brsendiri, brbisik sgala crita pda angin,lalu mngalirkn air mata.
I msih syg.Dari dulu dlm hti I cuma ada you.- Zainal “Sudahlh tu Nal.Prgi pda dia.Dia yg slalu setia pda you.- Izzah. 
Iskandar Irsyad Tiba-tiba, nama itu mnjdi sbahagian dripda hdupnya.Llaki itu pnuh misteri.Hadir tdk trduga,prginya tdk dipinta.Reaksinya kadangkala ceria, kadangkala dingin dan beku.Dlm teka-teki, Izzah brbicara sndiri,lelaki itu sngguh istimewa.Demi mnghentikn sbuah fitnah, Izzah nekad.Iskandar dilamar utk mnjdi raja di hatinya.Lntas,smakin lama mnyelami hti seorg Iskandar dlm sbuah prhubungn yg halal, Izzah trgamam.Benarlh, manusia yg terlihat bahagia itu pnya crita trsndiri.Izzah mnginsafi diri.Kisah yg trbongkar mmbuatkn cintanya smakin dlm trhadap Iskandar.Izzah mnyemat jnji,dia tdk akn prnh brhnti mncintai.Sygnya, Iskandar msih tega mlukai shingga tiada ruang utk dia trus mmegang kukuh sbuah janji. “Izzah,andai abg mmpu ulang smula kisah cinta kita,abg tntu tak akn benarkn stitik pn air mata Izzah jtuh krana abg,tapi abg tk mmpu.Abg tk ada kudrat tu.Abg hnya lelaki yg tk ada apa-apa... -  Iskandar 
Abg,andai shaja mmaafkn itu smudah lafaz di bibir,tntu sudah lama Izzah maafkn. -Izzah 
Izzah trperangkap antara cinta & dendam.Luka di hti tiada siapa yg mngerti.Nmun Izzah tahu,cintanya buat Iskandar tdk prnh padam.Hnya Iskandar yg brtakhta di hti.Ttapi adakh Iskandar juga bgitu?Mahukh llaki itu sama-sama mncintai apa adanya?Mahukh llaki itu brkongsi sgala rsa & dugaan mndatang brsama-samanya?
.
#PabilaKauHadir #Lovenovel #novelonline.

PABILA KAU HADIR - #IzzJaja pre order ws: 0174108572 Sempena #PBAKL2019 __ BLURB: Tidak mudah melukis pelangi di langit yg trtinggi.Begitulh hidup seorg Izzah Ferhad. Ramai org mnyangka senyumnnya mnggambarkn kbahagiaan.Nmun,hidupnya tdk smudah nama yg dimiliki.Ada duka yg trpahat di hati.Trkadang dia hnya ingin brsendiri, brbisik sgala crita pda angin,lalu mngalirkn air mata. I msih syg.Dari dulu dlm hti I cuma ada you.- Zainal “Sudahlh tu Nal.Prgi pda dia.Dia yg slalu setia pda you.- Izzah. Iskandar Irsyad Tiba-tiba, nama itu mnjdi sbahagian dripda hdupnya.Llaki itu pnuh misteri.Hadir tdk trduga,prginya tdk dipinta.Reaksinya kadangkala ceria, kadangkala dingin dan beku.Dlm teka-teki, Izzah brbicara sndiri,lelaki itu sngguh istimewa.Demi mnghentikn sbuah fitnah, Izzah nekad.Iskandar dilamar utk mnjdi raja di hatinya.Lntas,smakin lama mnyelami hti seorg Iskandar dlm sbuah prhubungn yg halal, Izzah trgamam.Benarlh, manusia yg terlihat bahagia itu pnya crita trsndiri.Izzah mnginsafi diri.Kisah yg trbongkar mmbuatkn cintanya smakin dlm trhadap Iskandar.Izzah mnyemat jnji,dia tdk akn prnh brhnti mncintai.Sygnya, Iskandar msih tega mlukai shingga tiada ruang utk dia trus mmegang kukuh sbuah janji. “Izzah,andai abg mmpu ulang smula kisah cinta kita,abg tntu tak akn benarkn stitik pn air mata Izzah jtuh krana abg,tapi abg tk mmpu.Abg tk ada kudrat tu.Abg hnya lelaki yg tk ada apa-apa... - Iskandar Abg,andai shaja mmaafkn itu smudah lafaz di bibir,tntu sudah lama Izzah maafkn. -Izzah Izzah trperangkap antara cinta & dendam.Luka di hti tiada siapa yg mngerti.Nmun Izzah tahu,cintanya buat Iskandar tdk prnh padam.Hnya Iskandar yg brtakhta di hti.Ttapi adakh Iskandar juga bgitu?Mahukh llaki itu sama-sama mncintai apa adanya?Mahukh llaki itu brkongsi sgala rsa & dugaan mndatang brsama-samanya? . #PabilaKauHadir #Lovenovel #novelonline ...

7 DAYS OF SUMMER - #JajaAhmad
pre order ws: 0174108572
Sempena #PBAKL2019
__
BLURB:
Gula Melaka...Panggiln manis Arief kpada kekasih hatinya,Nessa. Smanis prtemuan & kisah cinta mreka di bumi London.Arief tlh mrancang nmun perancangn Yang Maha Esa melebihi sgalanya. Kmanisan itu hnya smntara apabila Nessa trpaksa pulang ke Malaysia mninggalkn Arief sndirian di Kota London.
“Knapa awk tak nk balik Malaysia? -Nessa
“Bkn saya tak nk,tapi sy tak boleh,Nessa. - Arief
“Tapi knapa? - Nessa
5 tahun brlalu,khidupan Nessa bgini dan Arief pula bgitu.Roda takdir yg brputar tlh mnemukn mereka kmbali,lalu Nessa mnggunakn sgala peluang yg ada utk mndptkn Arief smula.Nmun trnyata ia tdk smudah yg difikirkn. Luka yg dihadiahkn kpada Arief tdk mudah dirawat. Arief yg ada di hadapn mata tdk sama dgn Arief yg prnh dikenalinya dulu.
“Wlau seyakin mna pn kalau awk tetap tdk mahu sy kmbali dlm hidup awk, kita tetap tdk akn brsama. -Nessa
“Sy msih cintakn awk, Nessa.Ikut sy balik ke London? - Arief
Kembali pda prancangan asal?. Ya ataupn tidak? Apakah pilihn Nessa? Destinasi manakh yg akan mnjdi tmpat pelabuhn cinta mreka?
“Dengar kau sebut Malaysia pn dh buat jantung aku brdegup tak sekata, mate. - Arief
Dan apakah yg mnyebabkn Arief tdk mampu utk pulang ke tanah air sendiri?
‘I sat with my anger long enough, until she told me her real name is grief’.”
.
.
#Lovenovel #LoveNovelPublication #7DaysOfSummer #NovelRomantik #novelmelayu #NovelOnline #adaptasinovel #encikimamekspres #gilernovel #HantuNovel #AydaJebat.

7 DAYS OF SUMMER - #JajaAhmad pre order ws: 0174108572 Sempena #PBAKL2019 __ BLURB: Gula Melaka...Panggiln manis Arief kpada kekasih hatinya,Nessa. Smanis prtemuan & kisah cinta mreka di bumi London.Arief tlh mrancang nmun perancangn Yang Maha Esa melebihi sgalanya. Kmanisan itu hnya smntara apabila Nessa trpaksa pulang ke Malaysia mninggalkn Arief sndirian di Kota London. “Knapa awk tak nk balik Malaysia? -Nessa “Bkn saya tak nk,tapi sy tak boleh,Nessa. - Arief “Tapi knapa? - Nessa 5 tahun brlalu,khidupan Nessa bgini dan Arief pula bgitu.Roda takdir yg brputar tlh mnemukn mereka kmbali,lalu Nessa mnggunakn sgala peluang yg ada utk mndptkn Arief smula.Nmun trnyata ia tdk smudah yg difikirkn. Luka yg dihadiahkn kpada Arief tdk mudah dirawat. Arief yg ada di hadapn mata tdk sama dgn Arief yg prnh dikenalinya dulu. “Wlau seyakin mna pn kalau awk tetap tdk mahu sy kmbali dlm hidup awk, kita tetap tdk akn brsama. -Nessa “Sy msih cintakn awk, Nessa.Ikut sy balik ke London? - Arief Kembali pda prancangan asal?. Ya ataupn tidak? Apakah pilihn Nessa? Destinasi manakh yg akan mnjdi tmpat pelabuhn cinta mreka? “Dengar kau sebut Malaysia pn dh buat jantung aku brdegup tak sekata, mate. - Arief Dan apakah yg mnyebabkn Arief tdk mampu utk pulang ke tanah air sendiri? ‘I sat with my anger long enough, until she told me her real name is grief’.” . . #Lovenovel #LoveNovelPublication #7DaysOfSummer #NovelRomantik #novelmelayu #NovelOnline #adaptasinovel #encikimamekspres #gilernovel #HantuNovel #AydaJebat ...

DWI RAMADAN
terbaharu dari #Lovenovel sempena PBAKL 2019
..
.
❤ JANDA ITU MILIK AKU - #ArsyaAisya
❤ AKU BUKAN PENGGODA - #ShimaAwang
...
.
NK HARGA MERECIK!!! JOM BUAT BAYARAN TERAWAL
.
.
✅ FREE gift
✅ TT Penulis ✅ join cabutan bertuah
.
Hadiah2 menarik menanti u olzzz semua!!!! Wahhhh bestnyaaaa!!! siapa nk risik cpt2 klik kat link bio..
wasap: 0174108572
__
.
#LoveNovelPublication #PBAKL2019 #LelakiTerakhirUntukku #AkuBukanPenggoda #JandaItuMilikAku #KeranaAkuMemilihmu #KakiNovel #AsalkanDiaBahagia #encikimamekspres #PabilaKauHadir #7DaysOfSummer #NovelOnline #MalaysiaMembaca #KakiDrama #AydaJebat #viral #trending.

DWI RAMADAN terbaharu dari #Lovenovel sempena PBAKL 2019 .. . ❤ JANDA ITU MILIK AKU - #ArsyaAisya ❤ AKU BUKAN PENGGODA - #ShimaAwang ... . NK HARGA MERECIK!!! JOM BUAT BAYARAN TERAWAL . . ✅ FREE gift ✅ TT Penulis ✅ join cabutan bertuah . Hadiah2 menarik menanti u olzzz semua!!!! Wahhhh bestnyaaaa!!! siapa nk risik cpt2 klik kat link bio.. wasap: 0174108572 __ . #LoveNovelPublication #PBAKL2019 #LelakiTerakhirUntukku #AkuBukanPenggoda #JandaItuMilikAku #KeranaAkuMemilihmu #KakiNovel #AsalkanDiaBahagia #encikimamekspres #PabilaKauHadir #7DaysOfSummer #NovelOnline #MalaysiaMembaca #KakiDrama #AydaJebat #viral #trending ...

DWI SYA'ABAN
terbaharu dari #Lovenovel sempena PBAKL 2019
..
.
❤ KERANA AKU MEMILIHMU - #WardinaAisyah
❤ LELAKI TERAKHIR UNTUKKU - #CikFaraHaniey
...
.
NK HARGA MERECIK!!! JOM BUAT BAYARAN TERAWAL
.
.
✅ FREE gift
✅ TT Penulis ✅ join cabutan bertuah
.
Hadiah2 menarik menanti u olzzz semua!!!! Wahhhh bestnyaaaa!!! siapa nk risik cpt2 klik kat link bio..
wasap: 0174108572
__
.
#LoveNovelPublication #PBAKL2019 #LelakiTerakhirUntukku #novelmelayu #AkuBukanPenggoda #JandaItuMilikAku #KeranaAkuMemilihmu #DwiSyaaban #AsalkanDiaBahagia #encikimamekspres #PabilaKauHadir #7DaysOfSummer #NovelOnline #MalaysiaMembaca.

DWI SYA'ABAN terbaharu dari #Lovenovel sempena PBAKL 2019 .. . ❤ KERANA AKU MEMILIHMU - #WardinaAisyah ❤ LELAKI TERAKHIR UNTUKKU - #CikFaraHaniey ... . NK HARGA MERECIK!!! JOM BUAT BAYARAN TERAWAL . . ✅ FREE gift ✅ TT Penulis ✅ join cabutan bertuah . Hadiah2 menarik menanti u olzzz semua!!!! Wahhhh bestnyaaaa!!! siapa nk risik cpt2 klik kat link bio.. wasap: 0174108572 __ . #LoveNovelPublication #PBAKL2019 #LelakiTerakhirUntukku #novelmelayu #AkuBukanPenggoda #JandaItuMilikAku #KeranaAkuMemilihmu #DwiSyaaban #AsalkanDiaBahagia #encikimamekspres #PabilaKauHadir #7DaysOfSummer #NovelOnline #MalaysiaMembaca ...

DWI REJAB
terbaharu dari #Lovenovel sempena PBAKL 2019
..
.
❤ 7 DAYS OF SUMMER - #JajaAhmad
❤ PABILA KAU HADIR - #IzzJaja
...
.
NK HARGA MERECIK!!! JOM BUAT BAYARAN TERAWAL
.
.
✅ FREE gift
✅ TT Penulis ✅ join cabutan bertuah
.
Hadiah2 menarik menanti u olzzz semua!!!! Wahhhh bestnyaaaa!!! siapa nk risik cpt2 klik kat link bio..
wasap: 0174108572
__
.
#LoveNovelPublication #PBAKL2019 #LelakiTerakhirUntukku #AkuBukanPenggoda #JandaItuMilikAku #KeranaAkuMemilihmu #novelmurah #AsalkanDiaBahagia #encikimamekspres #PabilaKauHadir #7DaysOfSummer #NovelOnline #MalaysiaMembaca #Dwirejab.

DWI REJAB terbaharu dari #Lovenovel sempena PBAKL 2019 .. . ❤ 7 DAYS OF SUMMER - #JajaAhmad ❤ PABILA KAU HADIR - #IzzJaja ... . NK HARGA MERECIK!!! JOM BUAT BAYARAN TERAWAL . . ✅ FREE gift ✅ TT Penulis ✅ join cabutan bertuah . Hadiah2 menarik menanti u olzzz semua!!!! Wahhhh bestnyaaaa!!! siapa nk risik cpt2 klik kat link bio.. wasap: 0174108572 __ . #LoveNovelPublication #PBAKL2019 #LelakiTerakhirUntukku #AkuBukanPenggoda #JandaItuMilikAku #KeranaAkuMemilihmu #novelmurah #AsalkanDiaBahagia #encikimamekspres #PabilaKauHadir #7DaysOfSummer #NovelOnline #MalaysiaMembaca #Dwirejab ...

lagendanovel @lagendanovel - Instagram Hashtags mentions

lagendanovel @lagendanovel - Instagram users profiles mentions